حدیث هفته
پیامبر گرامی اسلام می فرماید : هر كس برای نیاز بیماری بكوشد ـ چه آن را برآورده سازد، چه نسازد ـ مانند روزی كه از مادرش زاده شده، از گناهانش پاک می‌شود.

چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳ 13 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 16 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 15 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1×
امام جمعه ویلاشهر

بازدید رئیس کمیته امداد نجف آباد از مرکز نیکوکاری ویلاشهر

شناسه : 565 27 فوریه 2020 - 12:05 494 بازدید نویسنده : مجید غلامی منبع : دفتر امام جمعه
ایشان با قدردانی از کمیته امداد نجف آباد به جهت همراهی در احداث مرکز نیکو کاری ویلاشهر وخدمات صورت گرفته در این مرکز اشاره کردند و گفتند در طول 2 ماهی که از احداث این مرکز میگذرد به 110 مدد جو کمک معیشتی شده است.
بازدید رئیس کمیته امداد نجف آباد از مرکز نیکوکاری ویلاشهر

بازدید رئیس کمیته امداد نجف آباد از مرکز نیکو کاری امام حسن مجتبی علیه السلام ویلاشهر بازدید کردند.

در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه ویلاشهر و همچنین هیئت امناء مرکز نیکوکاری حضور داشتند؛ ابتدا امام جمعه ویلاشهر در سخنانی ضمن تسلیت شهادت امام هادی علیه السلام کمیته امداد را یادگار با ارزش حضرت امام رحمه الله دانست و گفت: انصافا کمیته امداد در طول ۴۱ سال گذشته پرونده درخشانی از خود به جای گذاشته است.

ایشان با قدردانی از کمیته امداد نجف آباد به جهت همراهی در احداث مرکز نیکو کاری ویلاشهر وخدمات صورت گرفته در این مرکز اشاره کردند و گفتند در طول ۲ ماهی که از احداث این مرکز میگذرد به ۱۱۰ مدد جو کمک معیشتی شده است.

همچنین تعداد ۳ عدد جهیزیه و کمک های پزشکی و نقدی جمعا بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک شده است.

پس از صحبت های حجت الاسلام محمدی، آقای طالبی ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته در مرکز نیکوکاری ویلاشهر، خدمت به مردم و محرومین را لطف خداوند متعال دانست و گفت: همه همکاران ما در کمیته امداد نجف آباد شبانه روزی و با روحیه جهادی در خدمت محرومین می باشند. در پایان بازدید رئیس کمیته امداد نجف آباد هرکدام از حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را بیان کردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.