حدیث هفته
پیامبر گرامی اسلام می فرماید : هر كس برای نیاز بیماری بكوشد ـ چه آن را برآورده سازد، چه نسازد ـ مانند روزی كه از مادرش زاده شده، از گناهانش پاک می‌شود.

دوشنبه, ۲۳ مهر , ۱۴۰۳ 11 ربيع ثاني 1446 Monday, 14 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 15 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1×
امام جمعه ویلاشهر

جلسه فصلی ائمه جمعه دو شهرستان نجف آباد و تیران و کرون به میزبانی امام جمعه ویلاشهر

شناسه : 570 08 مارس 2020 - 16:14 512 بازدید نویسنده : مجید غلامی منبع : دفتر امام جمعه
امام جمعه ویلاشهر گفت : ویلاشهر علیرغم ظاهر زیبایی که دارد از کمبودهای زیادی رنج می برد. امکانات فرهنگی و زیرساختهای مذهبی در این شهر خیلی ضعیف است و لازم است مسئولین شهرستان نگاه ویژه ای به این شهر داشته باشند.
جلسه فصلی ائمه جمعه دو شهرستان نجف آباد و تیران و کرون به میزبانی امام جمعه ویلاشهر

جلسه فصلی ائمه جمعه دو شهرستان نجف آباد تیران و کرون در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ به میزبانی امام جمعه ویلاشهر برگزار شد.

در این جلسه که آقای دکتر ابوترابی منتخب مردم دو شهرستان برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت ابتدا حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه ویلاشهر ضمن خیر مقدم به حاضران در جلسه ، گزارشی از وضعیت انتخابات ویلاشهر و گزارشی از مشکلات ویلاشهر بیان کرد.

امام جمعه ویلاشهر  در جلسه فصلی ائمه جمعه گفت: ویلاشهر علیرغم ظاهر زیبایی که دارد از کمبودهای زیادی رنج می برد. امکانات فرهنگی و زیرساختهای مذهبی در این شهر خیلی ضعیف است و لازم است مسئولین شهرستان نگاه ویژه ای به این شهر داشته باشند.

در ادامه آقای دکتر ابوترابی نماینده مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیتهای مهم صورت گرفته در دو دوره قبلی نمایندگی شان در مجلس شورای اسلامی گفت : مهمترین پروژه ای که در آینده بناست اجرا شود و پیگیر هستیم پروژه بزرگ زیرگذر ویلاشهر و نجف آباد ، میدان بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و قطار شهری نجف آباد به اصفهان می باشد.

در پایان حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل بین المللی ، منطقه ای و کشوری بیان نمودند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.